Obchodní podmínky webu www.domaci-poker.cz

Provozovatel eshopu www.domaci-poker.cz
Sklad Domácí Poker Čimelice
Co dělat, pokud přijde poškozená zásilka?
Vrácení zboží
Dodací lhůty a způsoby platby
Vhodnost zboží

Sídlo firmy (z pohledu obchodního rejstříku):

Jiří Bernas
Čimelice 21
398 04
IČ: 73523852
DIČ: CZ8412171680 (jsme plátci DPH)
Č. Účtu: 43 - 3097 860 237 / 0100 – Komerční Banka
(nebo varianta zápisu bez pomlčky: 433097860237 / 0100 )

Sklad Čimelice (zde se nachází sklad s pokerovým příslušenstvím a zde jsou přijímány reklamace):

Jiří Bernas - Domácí Poker
Čimelice 21

39804 Čimelice

Co dělat v případě, že vám přijde viditelně poškozená zásilka?

Nejjednodušší způsob vyřešení je odmítnutí zásilky! Následně nás ihned informujte o poškozené zásilce, my vám opětovně zboží odešleme z našich skladových zásob a reklamaci s přepravcem (Českou Poštou) vyřídíme sami!
V případě, že přijmete viditelně poškozenou zásilku, ale toto nepotvrdíte do přepravního listu či reklamačního listu České Pošty, zásilku lze prakticky jen velmi obtížně reklamovat, viz obchodní podmínky České Pošty

Záruka vrácení zboží:

Dle příslušných paragrafů občanského zákoníku máte možnost zboží nakoupené přes internetový obchod do 14-ti dnů vrátit bez nutnosti udat důvod (upřesnění: do 14-ti dnů musíte oznámit svůj záměr zboží vrátit na email: info@domaci-poker.cz, případně doporučeným dopisem na kontaktní adresu obchodu.).
V rámci našich služeb zákazníkům prodlužujeme tuto dobu na 30 dní, po které máte možnost nám oznámit svůj záměr zrušení kupní smlouvy a vrácení zboží.
Jakmile vám bude možnost vrácení zboží schválena (děje se tak obvykle do 3 pracovních dnů) zašlete zboží na kontaktní adresu obchodu – veškeré informace jak zboží zaslat budete mít v odpovědi na vaši žádost o vrácení, jedná se hlavně o informace jak správně označit zásilku a co k zásilce přibalit. Mezi termínem schválení vrácení zboží a doručením zboží na kontaktní adresu nesmí uplynout více než 7 dní, jinak nemusí být vrácené zboží přijato a reklamace může být zamítnuta!
Vrácené zboží zasíláte na vlastní náklady (doporučujeme využívat Českou poštu jako nejlevnější variantu).

Co musí zásilka vždy obsahovat (nebude-li v odpovědi na vaši žádost určeno jinak):
- Originálně zabalené zboží (doporučujeme si obal těchto 30 dní ponechat, uvažujete-li o vrácení zboží).
- Originální daňový doklad, který vám byl spolu se zbožím zaslán (paragon, faktura) – kvůli vyřazení z evidence vydaných dokladů.
- Číslo reklamace a přiloženou vytištěnou odpověď na vaši žádost.
- Údaje pro bezhotovostní převod peněz zpět na váš účet (zboží zaslané zpět na dobírku nebude akceptováno) a to zejména: číslo účtu, kód banky, variabilní symbol. Pokud nemáte nebo nám nechce sdělit účet, je možné zaslat vám peníze zpět poštovní poukázkou typu „C“ na Vaši adresu, pak ale od vrácené částky odečteme poplatky, které vybírá pošta za tyto poukázky (běžně 22,- Kč)
-- Vrácena vám bude plná cena zboží, nevrací se ale poplatky za služby (doprava, dobírka, konfigurační příplatek za sestavu na přání apod.)
-- Vrácení plné ceny zboží platí jen v případě vrácení nepoškozeného a kompletního zboží. V případě zaslání zpět poškozeného či nekompletního zboží bude po předchozí informaci vrácená částka ponížena o storno poplatek, nebo vám bude zasláno zboží zpět a reklamace bude zamítnuta.
-- Nárok na vrácení zboží v souladu s příslušnýmiparagrafy občanského zákoníku nevzniká automaticky u zboží na zakázku či na objednávku a to zejména u hodnotného zboží (= zboží nad 5000,- Kč, například: pokerové stoly, nejdražší pokerové sady žetonů) nebo u velkého množství jiného zboží (desítky balíčků karet, několik tisíc kusů žetonů apod.). V případě, že dojde k takovémuto případu, je možné vrácení zboží odmítnout či účtovat storno poplatek (běžně 20% z hodnoty zásilky).

Běžný postup při reklamaci - poškození či vrácení zboží
1) Reklamaci je nutné nám oznámit - ideálně emailem (pokud nepřijde odpověď do konce následujícího pracovního dne, kontaktujte nás!), případně doporučeným dopisem na adresu provozovny Domácí Poker Čimelice
2) Budete informováni o přijetí reklamace a způsobu vyřešení (většinou jste nejdříve telefonicky kontaktováni, podmínky jsou domluveny a následně vám vše potvrdíte písemně - emailem)
3) Bude vám sděleno, jak dále postupovat (zaslání zboží zpět, zaslání fotografie, zaslání čísla účtu, atd.)
4) Úspěšné vyřešení reklamace (bude vám zasláno nové, či opravené zboží, nebo vráceny peníze, či jejich část)

Dodací lhůty a způsoby platby:

Je-li zboží vedené jako skladem, pak jej odesíláme standardně nejpozději následující den po potvrzení objednávky. Přesný termín dodání záleží na zvoleném způsobu dopravy:
Podrobnější přehled naleznete pod odkazem doprava
Způsoby dopravy:
- Osobní odběr - sklad Domácí Poker Čimelice
- Česká pošta (nejlevnější): 1-2 pracovní dny
- Přepravní služba: 1 pracovní den
Způsoby platby:
- Předplatba(zálohová platba): Na základě objednávky vám bude vygenerována zálohová faktura, po jejím uhrazení (připsání peněžních prostředků na náš účet) bude zboží expedováno.
- Dobírka: Při přebírání zboží zaplatíte za zboží přepravní společnosti (možno u všech způsobů dopravy).
- Hotově na prodejně: Zaplatit je možné samozřejmě i hotově ve skladu v čimelicích.
- Platení kartou (VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard) ve skladu v čimelicích.
On-line platební karty a další možnosti vzhledem k vysokým poplatkům ze strany bank zatím bohužel nepodporujeme, v takovém případě prosím využijte možnost předplatby či dobírky.

Vhodnost zboží:

Veškeré zboží v obchodě Domácí Poker je nevhodné pro děti do 3 let! Hrozí spolknutí malých částí a podobně. Doporučený věk je u většiny sortimentu 14 let. Zboží splňuje normy EU pro děti starší 3 let a neuvolňují se z něj žádné nebezpečné chemické látky dle příslušených norem a zákonů ČR a EU.

Tyto podmínky z 29.6.2010 nahrazují původní podmínky z 8. 9. 2008
Jiří Bernas
Domácí Poker